STRATEGISK RÅDGIVNING
Enhver bedrift har behov for å finne en retning. Den må vite hva den står for og spille på sine styrker. Det samme kan vi si om merkevarer.
En merkevare er et navn med kraft til å påvirke
Merkevarestrategi
Hvor er du på vei?
Merkevarestrategi er et stort tema, men handler til syvende og sist om å definere en retning for bedriften din, som støtter forretningsmålene dine.
Hjertet i merkevarestrategien er merkevareplattformen. Den fungerer som et arbeidsverktøy som beskriver merkevaren din, hva den står for, hvem målgruppene er og hvordan merkevaren kan skape verdier for forbrukeren.
Kommunikasjonsstrategi
Veien til mål
Kommunikasjonsstrategi handler om å bestemme seg for hva man skal si, til hvem og hvordan. Dette skal forme hvordan virksomheten din fremstår.
Vi tilbyr tjenester innen utvikling av merkevarestrategi – fra merkevareplattform, kommunikasjon, konseptutvikling og kanalstrategi. Disse henger sammen og er viktige for enhver bedrift som ønsker å bygge merkevare.